DVANAJST MESECEV, VEČ KOT PETDESET NAGRAD: USPEŠEN KONEC LETA 2018 ZA HYUNDAI V EVROPI

Hyundai zaključuje leto 2018 s sedmimi novo predstavljenimi modeli in več kot petdesetimi prejetimi priznanji po vsej Evropi. Priznane evropske strokovnjake za medije in industrijo je Hyundai prepričal z novimi modeli in že uveljavljenimi “bestselerji”. Revija BBC TopGear je Hyundai zaradi njegovega hitrega razvoja imenovala za “proizvajalca leta” Nemški Auto Zeitung ga je proglasil za “najbolj inovativno blagovno znamko leta”, akademija Red Dot pa za “blagovno znamko leta”.

Hyundaijeva produktna ofenziva je ponudbo vozil obogatila in jo uvrstila med najmlajšo v industriji. Kar 90% Hyundaijeva ponudbe je mlajše od dveh let. Kot del globalne trajnostne strategije; lansiranje 18 novih ekoloških modelov do leta 2025 je Hyundai v 2018 predstavil dva nova elektrificirana modela: električno Kono in NEXO s pogonom na vodik. Skupaj z družino IONIQ, ki je na voljo s hibridnim, priključno hibridnim in električnim pogonom, je Hyundai še vedno edini proizvajalec, ki v serijski proizvodnji ponuja vse pomembne alternativne pogone. Ta progresivni duh je bil letos prepoznan z nagradami in priznanji širom Evrope.

Hyundai je ponosen na prejeta priznanja, a na lovorikah ne bo zaspal. Tudi v letu 2019 bo nadaljeval v podobnem tempu in širil ponudbo v skladu s potrebami kupcev.

Back to top