U6

Drzen. Športen. Kot je treba.

Novi model Aiways U6 je popolnoma električni športni terenec, ki združuje strast in inovativnost. Zasnovan je na isti najsodobnejši platformi kot model U5 in ponuja elegantno izkušnjo pri vožnji na električni pogon, zmogljivo akumulatorsko tehnologijo in napredne sisteme za pomoč vozniku.

Hkrati pa s svojimi kupeju podobnimi linijami, športno zmogljivostjo in športno navdahnjenimi oblikovnimi okrasnimi elementi je ta SUV prežet z edinstveno drznim in zelo čustvenim temperamentom, kar ga naredi edinstvenega.

Pogonski sklop in baterija

Sinhron električni motor
Sinhroni elektromotor s trajnimi magneti, ki so ga razvili pri podjetju Aiways, je zmogljiv motor, ki zagotavlja impresivno zmogljivost; 160 kW (218 KM) in največji navor 315 Nm zagotavljata dinamično odzivnost ter največjo učinkovitost in ničelne emisije.
Baterijski paket Aiways U6, ki je nameščen v sendvič konstrukciji, sestavlja 24 modulov z visoko energijsko gostoto. Module dobavlja priznani dobavitelj CATL, medtem ko smo baterijo in njeno elektroniko razvili sami. Inovativni akumulatorski sklop ima zmogljivost 63 kWh in poganja motor z močjo 160 kW in navorom 315 Nm, kar omogoča doseg 400 km.* Na hitri polnilni postaji se akumulator z 20 % na 80 % napolni v samo 35 minutah. *Izračunano v preskusnih pogojih, podobnih WLTP, uradno poročilo iz julija 2020.
Za razliko od drugih avtomobilskih baterijskih paketov ima baterijski paket U6 patentirano sendvič strukturo. Večplastna struktura vstavi izolacijski zaslon med baterijski modul in hladilno ploščo ter tako loči »suho območje« (baterijski modul) od »mokrega območja« (hladilna plošča). Učinkovito hlajenje in predgrevanje povečujeta učinkovitost baterije, kar omogoča večjo zmogljivost in s tem daljši doseg. Poleg tega ima dolgo življenjsko dobo. Tudi po osmih letih akumulator še vedno zagotavlja najmanj 75 % svoje prvotne zmogljivosti.
Ločitev suhih in mokrih območji zagotavlja neprimerljivo višjo raven varnosti, tudi če se baterija deformira ali pokvari. V primeru resnega trčenja je modul akumulatorja zaščiten tudi pred iztekanjem hladilne tekočine. S tem se prepreči nevarnost požara/eksplozije. Zato je 15-milimetrski razmik med spodnjo stranjo plošče akumulatorja in modulom akumulatorja namenjen zaščiti pred udarci.

Dobro izolirano baterijo pred pregrevanjem ščiti tekoči hladilni sistem. To povečuje tudi učinkovitost polnjenja in omogoča večjo zmogljivost.

Izjemna varnost hladilnega sistema U6 je bila dokazana v številnih preskusih in simulacijah (vključno s preskusi stiska, padca, požarnimi preskusi, poplavnimi preskusi in vibracijskim testiranjem).

Povpraševanje